Rezultate finale ale competițiilor realizate la nivel FSP
An universitar 2022-2023
1. Proiect de cercetare științifică
1. Validitatea predictivă a EssenCES pentru evaluarea climatului din penitenciare și unități psihiatrice de detenție în România. Coordonator proiect: Lect. univ. Dr. Roxana Toma, Punctaj obținut: 4,73, Acceptat.
2. Proiect de cercetare acțiune
1. Viața de student la FSP. Perspectiva studenților - Coordonator proiect : Conf. univ. dr. Elena-Loreni Baciu, Punctaj obținut: 4,91, Acceptat.
3. Proiect de cercetare dedicat tinerilor cercetători
1. iJobs: o intervenție online pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. coordonator proiect : coordonator proiect: Drd. Alexandra Bodnaru, Punctaj obținut : 4,41, Acceptat.
2. Incluziunea şcolară în România - de la evidenţe bazate pe practici educaţionale la evidenţe bazate pe cercetare - Coordonator proiect: Masterand Andra Jurca
Punctaj obținut : 4,21, Acceptat.
3. Orice monedă are două fețe: Contează genul victimei atunci când vorbim de violența domestică în cuplu?- - Coordonator proiect: Masterand Raluca Maria Raducanu, Punctaj obținut : 4,14, Acceptat.
An universitar 2021-2022
Proiecte de cercetare dedicate tinerilor cercetători
Masterand Baciu (Pungila) Damaris, cu proiectul : Măsurarea atitudinilor cadrelor didactice din România privind educația incluzivă
Proiecte de cercetare științifică
1. Îmbunătățirea modelului internalizării stigmei asociate tulburărilor mintale și testarea acestuia pe populație clinică – drd. Luana Alexa
Proiecte de cercetare-actiune
1. Participarea Academică a studentelor și studenților cu Dizabilități: Participarea la procesul educațional academic în perioada pandemiei de Covid-19 prin ochii studentelor și studenților cu dizabilități de la o universitate din România, - asistent cercetare dr. Leyla Safta-Zecheria
Link-uri utile:
Departamentul pentru Cercetare Științifică și Creație Universitară
Ce este indicele Hirsch și de ce este important?
Informații utile pentru raportarea cercetării
Reviste de cercetare de top din domeniul științelor sociale